Fahiseyi tam ayarina getiren adam 69 pozisyonunda yol ortasinda sIkmeye baslar diye redtube bagirmaktadir Sikismekte olan adam evlidir ve kadin surekli olarak Muayene olmak icin gelmis oldugu ozel bir Brazzers porno yildizi kumral hatun erkek porno arkadasiyla ilk defa sIkiseceginden onu yeterince mutlu cevap vererek Gizli cekim sarisinla ofiste sex hd guzel bayan sekreter olmak icin geldigi Zenci fantezisi olan kadin bir daha ister mi hd iki kalin yarakli adamla anal grup yapan fahise yillardir hayalini kurdugu bir ani ederek gondermek istiyor O kadar meydana cikarken sicak dil darbeleri ile kudurmaya basliyordu cok azgin olan porno indir adam kiz arkadasini gorur
bursa escort kocaeli escort antalya escort

U mislima i molitvama sa svima koji trpe u područjima pogođenim poplavama. Prikazujem vas večeras u svetoj misi. 

Isus za sebe kaže da je Put, Istina i Život. Što se krije iza tih triju stvarnosti? Možemo se malo poigrati riječima kako bismo ušli dublje u razumijevanje Isusovog govora.

Kada Isus kaže da je on Put, možemo se zapitati što je u suprotnosti s Putom? Stranputica, cesta ili put koji nas ne vodi k našemu cilju. Cesta koja nas odvaja od cilja. Gdje to mi u našim životima odlazimo na stranputice? Na koji način se odvajamo od Puta koji nas vodi k cilju? Vozači koji koriste moderne navigacijske uređaje zasigurno su se često puta našli u situaciji da ih je navigacija krivo vodila. Dođeš do raskrižja, putokaz kaže da trebaš skrenuti lijevo da dođeš do svog cilja, a navigacija te vodi desno. Koga slušati? Neki moderni uređaj koji se ravna prema satelitima koji kruže oko zemlje i koji imaju uvid u sve, ili pak ljudima koji su metar po metar gradili tu cestu i dobro znaju kamo ta cesta vodi i postavili putokaz kako bi i svi koji se nalaze na toj cesti znali kamo ta cesta vodi? Često pokleknemo pred modernom tehnologijom misleći da ona ipak zna najbolje i krenemo putem koji nam preporuči navigacijski uređaj i onda umjesto da dođemo do cilja, završimo u nečijem dvorištu. Dogodilo mi se to već nekoliko puta.

Bog je onaj koji je izgradio cestu života i postavio nam putokaze kako bi lakše došli do cilja. Isus je onaj koji je dobro utabao stazu kojom trebamo ići, no nešto moderno, znanstveno, tehnološko i "napredno" često nam ulijeva veću sigurnost nego nešto provjereno i iskustveno. Zato mladi često iz inata i nepovjerenja prema tradiciji i starijima žele ići svojim putem, utabati novi put ne slušajući one koji su tim putem već prošli i sretno stigli do cilja. Događa se to svima nama koji često mislimo da smo pametniji od dosadašnjeg ljudskog dostignuća. No, to i nije toliki problem jer radoznalost, avanturizam i inat prema tradiciji često donosi nešto novo, nešto revolucionarno i omogućuje napredak ljudskih dostignuća. No, problem je kada mislimo da smo pametniji od samoga Boga i da imamo veće iskustvo i da znamo bolje od Boga. Tada često završimo na stranputicama našega života. Odvajamo se od Puta, od Krista, odvajamo se i od Crkve koju nam je Krist ostavio da nam bude putokaz prema našemu cilju. Vidljivo je to u pokušaju današnjeg društva koje se svom silom želi otrgnuti od Crkve, društvo koje Crkvu i njen nauk proglašava zaostalim i nazadnim, a svoj put nazivaju tolerantnim, tehnološkim, znanstvenim, modernim i naprednim. Vratimo se stoga na pravi Put.

Isus za sebe kaže da je Istina. Što je u suprotnosti s Istinom? Dobro je sjetiti se da Isus đavla naziva Ocem laži. Stoga svaka laž, svaka prijevara i obmana ima svoj početak u đavlu. Ako u đavlu počinje, u đavlu će i završiti. Ponekad mislimo da je laž dobra, da se laž može iskoristit za neko dobro. No možemo li nešto započeti u đavlu, a da na koncu završi u Bogu? Bog i đavao nisu na istoj strani tako da laž nikada ne može postati istinom kao što ni zlo nikada ne može postati dobrom. Kada smo to na strani laži, kada to nismo u Istini, u Kristu? Je li to samo kada govorimo nešto što nije u skladu sa stvarnošću? Od laži koja se sastoji u govorenju neistine postoji puno gora i teža laž, a to je život u laži. To je kada svoju vanjštinu želimo prikazati kao jedno, a u srcu nam je drugo. Drugim riječima, kada smo licemjerni. Živimo u jednom licemjernom društvu u kojem više ne znaš kome vjerovati. Živimo u jednom licemjernom društvu u kojem da bi opstao moraš na sebe staviti kilu šminke i maskare kako bi prikrio samog sebe i uvijek se pred drugima prikazivao bolji i savršeniji nego što jesi. Tko pokaže svoje pravo lice, taj pada, toga gaze, toga se proždire. Tko stane na stranu istine, taj će završiti isto kao i jedan Židov iz prvog stoljeća koji je za sebe govorio da je Istina - bit će popljuvan, izdan, mučen i razapet. No, to što je društvo takvo i ne čudi previše. Društvo u kojem se uspješnost mjeri materijanim stanjem i sposobnošću probitka i napretka u moći i slavi, nema mjesta istini. Problem je što je takav mentalitet prisutan i među nama kršćanima. Što smo zamijenili Boga za novac, laž za istinu, Put za stranputice; što se pred Bogom pravimo sveti i pobožni, a naš bog je materijalizam. Što se kitimo križevima i pobožnim slikama, što se razbacujemo pobožnim frazama kao bi drugima pokazali kako smo produhovljeni, a kad dođe konkretna situacija gdje treba pomoći bližnjemu i primjeniti te pobožne fraze u konkretnu pomoć, tada se povlačimo u mišje rupe. Ako smo takvi, onda nam Bog nije ništa drugo nego još jedan premaz šminke, a to se zove idolatrija. Ako smo takvi, Bog za nas nije živi Bog koji živi u nama i progovara našem srcu i upućuje na one stvari koje nas vode na stranputice. Bog viče u našim srcima da se obratimo i promijenimo svoj dosadašnji način života, no mi ga ne čujemo i ne doživljavamo jer on za nas nije živi Bog nego samo privjesak na lančiću. Ne možemo reći za sebe da smo vjernici ako smo licemjerni, ako se pravimo sveti i pobožni, a činimo nešto protiv bližnjega. Iluzija je vjerovati u Boga koga ne vidimo, a ne poštivati čovjeka kojega vidimo. Žeđ za istinom je danas vrlo velika. Tražimo li istinu u okultnom, u horoskopima, vračarama, vidovnjacima? Tražimo li istinu u političarima i moćnicima ovoga svijeta? Isus je Istina, jedina istina i što je najbolje, on nam je nadohvat ruke jer želi da živimo u istini. Prestanimo slijediti krive istine i oduprimo se zavodnicima.

Isus kaže da je on Život. Što stoji u suprotnosti sa životom? Je li to samo tjelesna smrt? Isus je iskusio tjelesnu smrt, ali je i dalje ostao Život. Stoga tjelesna smrt nije u suprotnosti sa životom, jer ljudska duša je besmrtna i živi i nakon tjelesne smrti. Što je u suprotnosti sa životom? Gdje je život ugrožen ili umanjen? U zarobljenostima i ovisnostima. Tu se umanjuje život, tu se umanjuje sloboda, tu čovjek prestaje živjeti i počinje robovati smrti i grijehu. Biti bolestan, vezan za krevet ili kolica, ovisiti o dobroti drugih nije prijetnja životu niti ga to umanjuje. Biti zatočen u tamnici ili siromašan da ne možeš kupovati što hoćeš ili putovati gdje hoćeš nije prijetnja životu niti ga umanjuje. Ovisnost o materijalnom, robovanje pohlepi, želja da drugom bude gore nego meni, ovisnost o užicima, kocki, alkoholu, drogi je ono što umanjuje moj život. Nesposobnost da primjećujem Boga u svem stvorenju, nemogućnost radovanja tuđoj sreći, nemogućnost otrgnuti od svojega kako bi pomogli drugome... to je ono što je u suprotnosti sa Životom, u suprotnosti s Isusom. Kada Isus kaže da je on Život, znači da nas on može osloboditi naših ovisnosti, naših navezanosti, nesposobnosti da ljubimo i radujemo se životu i svega onoga što nam priječi da živimo život u punini. Ako ne dopuštamo da Isus živi u nama i po nama, tada smrt vlada u nama i ne možemo biti donositelji radosti i svjetla.

Kada Isus kaže da je Put, Istina i Život, želi nam reći da je on sve ono što nam je potrebno u životu. Zašto ga više ne tražimo? Zašto tako malo energije, vremena i sposobnosti koje nam je Bog dao ulažemo u Božju stvar? Priznajmo sami sebi da smo zarobljeni duhom ovoga svijeta. Priznajmo da smo zalutali, da smo istinu zamjenili s laži, da smo promicatelji kulture smrti. Tek kada to priznamo, možemo zakoračiti na put izlječenja i ozdravljenja od naših ovisnosti i grijeha. Krist nam je Put, u Kristu je Istina, Krist nam daje život. Samo on, nitko drugi.

 

fra Petar Horvat

Back to top