Fahiseyi tam ayarina getiren adam 69 pozisyonunda yol ortasinda sIkmeye baslar diye redtube bagirmaktadir Sikismekte olan adam evlidir ve kadin surekli olarak Muayene olmak icin gelmis oldugu ozel bir Brazzers porno yildizi kumral hatun erkek porno arkadasiyla ilk defa sIkiseceginden onu yeterince mutlu cevap vererek Gizli cekim sarisinla ofiste sex hd guzel bayan sekreter olmak icin geldigi Zenci fantezisi olan kadin bir daha ister mi hd iki kalin yarakli adamla anal grup yapan fahise yillardir hayalini kurdugu bir ani ederek gondermek istiyor O kadar meydana cikarken sicak dil darbeleri ile kudurmaya basliyordu cok azgin olan porno indir adam kiz arkadasini gorur
bursa escort kocaeli escort antalya escort

Operatio trinitatis ad intra, operatio trinitatis ad extra, imanentno Trojstvo, ekonomijsko trojstvo, esencija, supstancija, hipostaza, subzistencija, misones, relationes, processiones, proprietates, notiones i meni najdraža - perihoresis.

Pojmovi su to koje su kroz stoljeća koristili teolozi i sveci kako bi opisali i približili tajnu Presvetog Trojstva. Pojmovi su to koje možda nismo nikad čuli u životu, ali o njima ovisi naš život. Po njima postojimo, po njima smo stvoreni, po njima smo spašeni, po njima smo posvećeni.

Kao što ne znamo ni kemijsku formulu zraka koji udišemo, posebno ovog gradskog zraka, a naš život ovisi o tome, tako je i s tajnom Presvetog Trojstva. Ne moramo znati kemijsku formulu zraka da bi mogli udisati taj isti zrak. Kao što ne moramo znati kako radi motor automobila da bi se vozili. Dovoljno je okrenuti ključ i auto se upali, dovoljno je ubaciti u brzinu i pustiti spojku i auto krene.

No, automehaničar ili netko tko se razumije u automobile razumije princip rada automobila i poznaje sve njegove dijelove, no kod tajne Presvetog Trojstva nije takav slučaj. Ni vrhunski teolozi, ni najpobožniji sveci ne mogu je otkriti i do kraja rastumačiti. To ostaje tajna. No nije ni potrebno za naše spasenje da rastumačimo i svojim mozgovima shvatimo tajnu Presvetog Trojstva, jer da nam je to potrebno za spasenje, Bog bi nam i to otkrio. Dao nam je onoliko koliko možemo shvatiti i onoliko koliko nam je potrebno.

Kad čovjek govori o Bogu, uvijek pokušava stvarati neke usporedbe. Budući da Boga nitko nikada ne vidje, mi stvaramo slike i usporedbe kako bi si predočili kakav je naš Bog. Često znamo zvati nekoga po njegovom zanimanju, pa nekoga zovemo doktore, nekoga profesore, nekoga majstore, nekoga velečasni, gospon župnik, itd... No ni to ne opisuje tu osobu u cjelosti nego samo jedan segment života te osobe. Tako i za Boga Oca kažemo da je Stvoritelj, za Boga Sina da je otkupitelj i za Boga Duha Svetoga da je Posvetitelj. No to ne znači da Bog Sin i Bog Otac nisu Posvetitelji, ni da Bog Duh Sveti nije Stvoritelj i Otkupitelj, itd.. Oni su savršeno jedno, a opet svaka osoba Presvetog Trojstva je osoba za sebe, matematički: 1+1+1=1, razumski i ljudski: nigdje veze. Tajna. Neshvatljivo, Nedokučivo. Iako imamo mnogo primjera i pokušaja usporedbi s Presvetim Trojstvom, svaka ostaje manjkava i nedorečena. Evo jedne: Ja sam Petar Horvat. Za župljane i one koji traže fratra i svećenika, ja sam fra Petar, za svoje roditelje ja sam još uvijek mali Perica (ali ne onaj iz viceva), a za prijatelje samo Pero. Za nekoga svećenik, za nekoga dijete, za nekoga prijatelj; a opet sam sve to u jednoj osobi. No i ta usporedba je manjkava jer nisam tri različite osobnosti nego jedna. Vidite da se ne može to objasniti. Zato idemo na ono što možemo objasniti, ono što možemo shvatiti i ono što nam Bog poručuje i daje iz svoje Trojstvene naravi.

I ne moramo znati one pojmove koje koriste teolozi kako bi mogli pričati o Presvetom Trojstvu. Dovoljno je posvjestiti si ono što radimo svaki dan barem nekoliko puta i što smo učinili prije nekih pola sata. Kad se probudimo, kad idemo spavati, prije jela, poslije jela, prije putovanja, poslije putovanja i još sigurno nekoliko puta mimo svega ovoga. Kad izgovaramo riječi: U ime Oca i Sina i Duha Svetoga, obično nam ruka automatski krene i na sebe stavljamo znak križa. Teolog Jurgen Moltmann je rekao da je raspeti Krist oblik Presvetog Trojstva. Da bi shvatili tu misao moramo otići malo u prošlost. Ne previše, nekih 60-ak dana unazad, do Velikog Petka. Predočimo si križ, muku Kristovu, ponovimo u sebi Kristove riječi koje je izgovorio na križu. Zatvorite oči, predočite si te prizore, potiho u sebi izgovorite neke Isusove riječi s križa... (nekoliko trenutaka ostanimo u tišini). I onda dolazi ovo:"BOG JE TAKO LJUBIO SVIJET TE JE DAO SVOGA SINA JEDINOROĐENCA DA NIJEDAN KOJI U NJEGA VJERUJE NE PROPADNE, NEGO DA IMA ŽIVOT VJEČNI." Najljepše riječi Svetoga pisma. Najdublja poruka Boga nama ljudima. Najljepše i najutješnije riječi ikad izgovorene! Tu je tajna Presvetog Trojstva. Tu se Bog objavio u svom najintimnijem obliku. Isus koji je ispružio ruke na križu kako bi rekao Ocu da mu nema ništa draže od vršenja njegove volje i kako bi rekao nama da je njegova ljubav prema nama bezgranična i kako bi nam dao Duha Svetoga koji će nas voditi i braniti i posvećivati.

No, raspeti Krist osim što nam objavljuje Trojstvenu narav Boga, objavljuje nam i naš zadatak. Kao što ljubav vlada među osobama Presvetog Trojstva, neka ljubav vlada i među nama ljudima. Kao što zajedništvo i sloga povezuje osobe Presvetog Trojstva, neka zajedništvo povezuje i nas ljude. Kao što služenje i poslušnost vlada među osobama Presvetog Trojstva, neka služenje bude znak prepoznatljivosti među nama ljudima. Kao što žrtva i trpljenje nije strano osobama Presvetog Trojstva, neka žrtva i odricanje ne bude strano ni nama ljudima.

 Tajna Presvetog Trojstva se ne tumači i ne secira nego se živi. Mnogi tu tajnu žive ni ne znajući za Presveto Trojstvo, kao što i većina nas diše ovaj zrak ni ne znajući kemijski sastav zraka. A svima onima kojima ova tajna Presvetog Trojstva ne da mira i silno žele to shvatiti, evo riječi sv. Augustina:"Ne traži razumijevanje da bi vjerovao, nego vjeruj da bi razumio."

fra Petar Horvat
Back to top