Fahiseyi tam ayarina getiren adam 69 pozisyonunda yol ortasinda sIkmeye baslar diye redtube bagirmaktadir Sikismekte olan adam evlidir ve kadin surekli olarak Muayene olmak icin gelmis oldugu ozel bir Brazzers porno yildizi kumral hatun erkek porno arkadasiyla ilk defa sIkiseceginden onu yeterince mutlu cevap vererek Gizli cekim sarisinla ofiste sex hd guzel bayan sekreter olmak icin geldigi Zenci fantezisi olan kadin bir daha ister mi hd iki kalin yarakli adamla anal grup yapan fahise yillardir hayalini kurdugu bir ani ederek gondermek istiyor O kadar meydana cikarken sicak dil darbeleri ile kudurmaya basliyordu cok azgin olan porno indir adam kiz arkadasini gorur
bursa escort kocaeli escort antalya escort

U jednom mjestu popravljali su crkvu iznutra pa su postavili skele. jednog dana uđe gospođa u crkvu i ode pred Gospin kip i počne moliti. A na skelama je bio jedan radnik kojega nije mogla vidjeti jer su skele bile visoke. Taj radnik se htio našaliti s gospođom koja je molila pred Gospinim kipom pa je uzviknuo: „Ženo, ovdje je Isus!“ Gospođa je samo nastavila moliti. I tako nekoliko puta, no gospođa je i dalje sabrano molila. Na to radnik poviče: „Ženo, zar me ne čuješ! Isus ti govori!“ No gospođa se mirno okrene prema raspelu i kaže: „Strpi se malo, Isuse, vidiš da razgovaram s tvojom majkom.“

Zašto je privrženost Majci Božjoj toliko jaka među nama katolicima? Rekao bih da ima više razloga. Jedan od tih je da mi želimo jednu cjelovitiju sliku evanđelja i radosne vijesti. Želimo navještati radosnu vijest u potpunosti, želimo Isusa što više poistovjetiti s nama. Nije Isus neki tip koji je pao s Marsa, već jedan od nas. Onaj koji je imao i oca i majku. Na osobit način majku koja ga je pratila cijelog njegovog zemaljskog života, a današnjim blagdanom ispovijedamo da ga je i nakon ovozemaljskog života pratila i u nebo (dušom i tijelom).

U evanđeljima je doista riječ o Kristu kao središtu, kao onaj koji nas je otkupio od grijeha i smrti i osigurao nam vječni život. No, iako je doista Krist u središtu naše vjere, kao ljudi, potrebno nam je nešto više, potreban nam je kontekst; slika – nešto što si možemo predočiti, nešto što možemo usporediti sa svojim životnim iskustvom. I zaista, evanđelja i radosna vijest je govor Krista i govor o Kristu, na isti način kao što je i govor o Edenskom vrtu i prvom grijehu riječ samo o Adamu. (jer poslanica Korinćanima kaže: Kao što svi umrijesmo u Adamu, tako u Kristu svi živimo). Ukoliko nam je poznata priča o padu prvih ljudi, znamo da nešto fali. Ako je Krist novi Adam, tko je onda nova Eva? I tu na scenu dolazi Marija kao nova Eva.  Kao što cjelovita priča o padu prvih ljudi ne može biti ispričana bez Eve, tako ni cjelovita priča našega spasenja i otkupljenja ne može biti ispričana bez Marije.

Možemo povući mnoge paralele između Adama i Eve i Isusa i Marije. Na primjer:

Žena (Eva) je izišla iz tijela muškarca (Adama), no u Novom zavjetu muškarac (Isus) je izišao iz tijela žene (Marije).

--- Zatim, žena (Eva) je prva bila neposlušna Gospodinu i jela sa stabla i navela muškarca (Adama) da učini isto tako. U Novom zavjetu je žena (Marija) ona koja je prva poslušala Gospodina i rekla svoj „DA“ i odgojila svojega sina (Isusa) da učini isto tako.

Adam i Eva su zajedno sudjelovali u neposluhu prema Bogu, dok su Isus i Marija zajedno trpjeli da se ispuni volja Božja. Mač boli probo je i Marijino i Isusovo srce.

U početku su i Adam i Eva odmah osjetili posljedice svojega grijeha (spoznaja da su goli i izgon iz raja), dok su u Novom zavjetu, i Isus i Marija isto tako odmah nakon smrti uživali blagoslov i potpuno sjedinjenje s Bogom Ocem – Isus po uzašašću, a Marija po Uznesenju što danas slavimo.

Dogma Uznesenja uči da na kraju svoga zemaljskog života, Blažena Djevica Marija je uznesena dušom i tijelom, u nebo. To znači, dakle, da postoje dva ljudska tijela u nebu s Bogom u ovom trenutku: ljudsko tijelo Isusovo i Marijino. U ovoj dogmi vidimo suradnju muškarca i žene u radu našega spasenja sve od pada prvih ljudi pa do otkupljenja i uživanja u plodu otkupljenja na nebu. Bez Uznesenja Marijina (Velike G) kao potkrjepa Uzašašća Gospodinova, Isus bi sam u tijelu uživao potpunost i opet bi nam falio jedan dio priče.

Ovako vidimo da su uistinu i muškarac i žena oni koji su sudionici našega spasenja. Uznesenje je i najbolji dokaz jednakosti muškarca i žene pred Bogom. Uz to, ovaj blagdan potvrđuje svetost ljudskog tijela, uključujući i žensko tijelo koje je danas, više nego muško tijelo, oskvrnjeno u pornografiji i seksualnoj trgovini. Velika Gospa nam omogućuje da kažem cijelu priču, potpuno evanđelje - da je spasenje za sve ljude, muške i ženske, i za cijelog čovjek - tijelo i dušu.

Ispravna i zdrava pobožnost prema Majci Božjoj uvijek nas vodi k Isusu, a tada nam je i Isus nekako bliži, kao onaj koji je živio ovaj ljudski život poput nas, koji je morao slušati svoju majku kao mali, koji je na kaju bio i tako odgojen – da poštuje i ljubi druge. Znamo da je dio toga primio i od svoje majke Marije. Zato čvrsto vjerujemo nitko nije više zaslužio da uživa plodove spasenja i dušom i tijelom od Marije koja je svojim „DA“ Gospodinu započela naše otkupljenje. Koja je svojim „DA“ Gospodinu dopustila Bogu da se nastani među nama. Danas će stotine tisća ljudi pohrliti u crkve I marijanska svetišta  kako bi rekli svoj „DA“, i svoj „Amen“ odluci cijele Crkve koja je 1950. donijela dogmu o Marijinom uznesenju na nebo. Kako bi rekli i zahvalili Gospdinu što je Mariju počastio tolikim častima koliko joj i priliči, te na tolikom daru – što nam je dao majku našega Gospodina Isusa Krista kao zagovornicu i majku. A ima li na svijetu veće zaštite i ljubavi od ljubavi majke prema svojoj djeci.

Bože, učinio si što je dostojno i pravedno! Bože hvala ti što si nam dao Mariju za našu majku.  Marijo majko, zagovaraj nas kod svojega sina i izlij svoju majčinsku ljubav na ovaj svijet. O kad bi barem majke vladale ovim svijetom – tada bi to uistinu bio ljepši svijet, a Kraljevstvo Božje na dohvat ruke. 

fra Petar Horvat
Back to top