Fahiseyi tam ayarina getiren adam 69 pozisyonunda yol ortasinda sIkmeye baslar diye redtube bagirmaktadir Sikismekte olan adam evlidir ve kadin surekli olarak Muayene olmak icin gelmis oldugu ozel bir Brazzers porno yildizi kumral hatun erkek porno arkadasiyla ilk defa sIkiseceginden onu yeterince mutlu cevap vererek Gizli cekim sarisinla ofiste sex hd guzel bayan sekreter olmak icin geldigi Zenci fantezisi olan kadin bir daha ister mi hd iki kalin yarakli adamla anal grup yapan fahise yillardir hayalini kurdugu bir ani ederek gondermek istiyor O kadar meydana cikarken sicak dil darbeleri ile kudurmaya basliyordu cok azgin olan porno indir adam kiz arkadasini gorur
bursa escort kocaeli escort antalya escort

Šeće lav sav važan šumom i sretne zeca i pita ga:"Zeko, tko je kralj životinja?" Zeko odgovori:"Ti si, lave, kralj!" Ide dalje i sretne vuka i pita ga:"Vuče, tko je kralj životinja?" Vuk odgovori:"Ti si kralj!" Ide dalje i sretne lisicu i postavi joj isto pitanje i lisica odgovori lavu:"Ti si kralj životinja!" Ide lav dalje i sretne slona i pita ga:"Slone, tko je kraj životinja?" I slon ga opali surlom i lav odleti deset metara, a lav će:"Pa dobro, što ne smijem ni pitati?"

I tko je na kraju kralj šume? Onaj koji se predstavlja za kralja ili onaj koji je najjači? Kroz povijest su se kraljevi morali izboriti za tu titulu i njegovo prijestolje je bilo u stalnoj opasnosti da će doći netko jači i svrgnuti kralja. David je bio jedan od najmoćnijih izraelskih kraljeva. On je uspio ujediniti sva plemena Izraelova, prolio je puno krvi i ratovima uspio izboriti mir u Izraelu. Kad je napokon nastupilo blagostanje, htio je izgraditi hram za Jahvu, no po proroku Natanu došla mu je riječ Božja koja je rekla da neće on graditi Dom Gospodnji jer je prolio mnogo krvi, nego će to učiniti njegov potomak. Tu se misli i na kralja Salomona koji je izgradio veličanstveni hram, no proroštvo ide puno dalje i puno dublje. Salomonovo kraljevstvo nije bilo vječno, čak su i hram razorili nekoliko puta kroz povijest. Bog progovara o potomku Davidovu koji će uistinu biti pravi kralj i čije kraljevstvo neće imati kraja. Svi mi sad znamo da je to bilo proroštvo o Isusu, sinu Davidovu, no je li on kralj kakvoga smo očekivali?

Sigurno ste čuli izraz koji se često koristi među mladima kada netko nekome kaže:"Koji si ti kralj! Koji si ti car!" Kada se netko nekome pohvali da je učinio nešto vanredno ili nešto posebno, tada mu se dodijeli epitet kralja ili cara. Na primjer kada netko popije 10 piva više od drugih na nekom tulumu, drugi će mu reći:"Koji si ti kralj!" Ili kada netko izmisli neku psinu koju još nitko nije, isto će mu se reći da je on kralj ili car. Obično se to koristi za neke nepodopštine. No kad bi netko pomogao starijoj osobi nositi vrećice iz trgovine ili pomogao nekom siromahu, tada bi se reklo:"Joj baš si dobar!" ili "Baš si sladak!"

Uglavnom, pojam kralja povezujemo s krakteristikom odvažnosti, moći, činjenjem nečeg vanrednog i neuobičajenog. Bi li mogli današnjim rječnikom reći Isusu da je on kralj? Kad je ozdravljao, uskrišavao, umnažao hranu? Zasigurno bi! A da li bi mu mogli dati taj epitet kad ćemo za par dana biti zagledani u jaslice i u maleno djetešce koje leži povijeno u jaslama? Ili možda kad visi na križu? Naše oči više su uprte u Isusa koji se ponaša kao kralj, kao gospodar, kao Bog koji upravlja silama prirode i kojemu se pokoravaju zlodusi. No ne očekujemo puno od bebača Isusa koji leži u pelenama. Niti od raspetog i bespomoćnog Isusa koji visi na drvetu pribijen čavlima.

Je li Isus za mene i dalje kralj? Iako se Isus odrekao svjetovne vlasti koje pripadaju kralju, a to je učinio svladavši Sotonine zamke kad je 40 dana boravio u pustinji, nikad se nije odrekao svoga autoriteta kao kralja. Nije hodao okolo kao lav šumom i pravio se važan time što je Sin Božji i što je potomak Davidov i kralj Izraelov, već je to Kraljevstvo utvrđivao riječima i djelima. Budući da nije zbacio Rimljane s vlasti u Izraelu, niti prodanu dušu Heroda, niti je poboljšao gospodarstvo Izraela, niti išta drugo što bi jedan kralj mogao i morao činiti, dobivamo jasnu sliku kakav je Isus kralj i kakvo kraljevstvo može opstati kroz sve vjekove i pred kakvim krljevstvom će pasti i najgori neprijatelji. Riječ je o kraljevstvu koje nije neko geografsko kraljevstvo već kraljevstvo srca.

Zato je i došao kao maleno djetešce kako bi mogao ući u naša srca. Zato se nije bavio ekonomskim i političkim pitanjima nego ljudskim dušama. Zato je i završio na križu raširenih ruku da nas spasi. Platio je cijenu za sve nas i oslobodio nas dugova. Kakavo je Isusovo kraljevstvo i kakav je on kralj vidi se i na posljednoj večeri kada je učenicima prao noge i pozvao ih da i mi tako činimo jedni drugima. Nebrojeno puta nas poziva na malenost, poniznost i skromnost,  i sam je tako živio. To je jedini način na koji se može ostvarivati kraljevstvo koje neće imati kraja. Jedino služenjem se mogu pobijediti i najgori neprijatelji ljudskih duša. Jedino Isusovim mentalitetom možemo nešto promijeniti u svom životu, a onda i u ovom svijetu.

Zato nam je temeljna zadaća ovo:

1. Upoznati Krista

2. Usvojiti njegov mentalitet Kraljevstva

3. Obratiti se i krenuti Isusovim putem

4. Na tom putu uvijek i besprigovorno uzdati se u Boga i njegov plan

5. Ne se oholiti i bahatiti na tom putu

6. Biti svjestan da je to put prema Gologti

7. Odvažno i hrabro koračati tim putem. 

Na kojem smo broju zapeli? Mislimo da smo već na broju 5, a ustvari nismo usvojili ni broj 1. Vratimo se slobodno unatrag. Vjeronauk s prve pričesti ili krizme nije dovoljan da upoznamo Krista. Toliko informacija dobivamo danas i radije čitamo neke gluposti umjesto Biblije ili nekih duhovnih knjiga. Mislimo da poznajemo Krista, a ustvari smo poput Židova Isusovog vremena koji su mislili da će Mesija, Krist biti onaj koji će biti političar ili neki vladar koji će oružjem pobiti neprijatelje. Isus poziva na promjenu srca, na obraćenje. Bez toga uzalud nam trud jer niti ćemo upoznati Krista niti biti sposobni ići njegovim putem. Poziv došašća poziv je na obraćenje i poziv na preispitivanje gdje smo zapeli u životu. Je li se Bog udaljio od nas ili mi od njega? Stoga ovaj Božić dobro se zagledajmo u jaslice i dobit ćemo odgovor na svako naše pitanje. Bog dolazi k nama, Bog traži čovjeka, a ne obrnuto.

fra Petar Horvat
Back to top