Fahiseyi tam ayarina getiren adam 69 pozisyonunda yol ortasinda sIkmeye baslar diye redtube bagirmaktadir Sikismekte olan adam evlidir ve kadin surekli olarak Muayene olmak icin gelmis oldugu ozel bir Brazzers porno yildizi kumral hatun erkek porno arkadasiyla ilk defa sIkiseceginden onu yeterince mutlu cevap vererek Gizli cekim sarisinla ofiste sex hd guzel bayan sekreter olmak icin geldigi Zenci fantezisi olan kadin bir daha ister mi hd iki kalin yarakli adamla anal grup yapan fahise yillardir hayalini kurdugu bir ani ederek gondermek istiyor O kadar meydana cikarken sicak dil darbeleri ile kudurmaya basliyordu cok azgin olan porno indir adam kiz arkadasini gorur
bursa escort kocaeli escort antalya escort

Priča Velikog četvrtka, priča je o dvije čaše. Jedna je ponuđena u dvorani posljednje večere, a druga je ponuđena u Getsemanskom vrtu nakon Posljednje večere. Jedna je po pravu pripadala onom bez mane, bez grijeha, savršenom i svetom. Druga čaša bila je namjenjena onima palima zbog grijeha, ogrezlima u opačinama i zloći. Jedna je bila čaša blagoslova, a druga je bila čaša prokletstva. I zdravorazumskim razmišljanjem zaključili bi da je čaša blagoslova namjenjena svetom, a čaša prokletstva grešnom.

No, budući da se u Božjem planu spasenja ništa ne događa prema ljudskoj pameti i logici (i Bogu hvala što je tako, jer u paklu više ne bi bilo slobodnih mjesta koliko bi mi ljudi strpali tamo), tako se ni događaj Velikog četvrtka ne događaju po ljudskoj logici, nego po Božjoj.

Isus je, dakle, zamijenio čaše. On je popio onu koja je sadržavala prokletstvo, a nama dao da pijemo iz one gdje je sadržan blagoslov. Isus je dragovoljno prihvatio prokletstvo napuštenosti, mržnje, osude i laži, kako bi mi i dan danas mogli uživati čašu blagoslova, vječnog zajedništva s Bogom, čašu oslobođenja kojega nismo ničim zaslužili. On sam je postao prokletstvom, kako bi mi mogli postati blagoslovom.

Zašto je to Isus učinio? Zašto Isus dragovoljno uzima čašu koja je namjenjena nama, a nama daje čašu koja je namjenjena njemu? Odgovor otkrivamo već u prvoj rečenici današnjeg evanđelja - jer je ljubio svoje, do kraja ih je ljubio. Samo kroz ljubav možemo shvatiti taj Isusov potez. Samo kroz ljubav nam može biti jasno što će se događati ovih dana. A u ljubavi nema osuđivanja ili mržnje: niti prema Petru, niti prema Judi, niti prema Židovima, niti prema Rimljanima. U ljubavi ima mjesta samo služenju, praštanju i pomirenju. I to Isus želi poručiti svojim učenicima, a tu se ubrajamo i mi. On Bog, pere noge stvorenju. Tu se otkriva i tajna utjelovljenja, odnosno, dobivamo odgovor na pitanje: zašto je Bog postao čovjekom? Odgovor je: zato da nas ljude podsjeti što znači biti čovjek. Podsjeća nas na same početke, tj. na stvaranje. Kad je Bog stvorio čovjeka, rekao mu je da svemu stvorenju gospodari. Čovjek je pod utjecajem grijeha zaboravio da gospodarenje ne znači iskorištavanje nego služenje i briga za drugoga.

Svi duhovni velikani shvatili su tu Božju logiku i nasljedovali je. Meni najdraži primjer je sv. Franjo koji je kroz posluživanje gubavaca i onih najodbačenijih shvatio i bit euharistije kada je izgovorio: o uzvišene li poniznosti, o ponizne li uzvišenosti. Bog, gospodar i stvoritelj cijelog svemira, svaki dan se ponizuje i silazi među nas ljude u malom komadiću kruha i daje nam se za hranu.

Stoga i onaj koji se hrani na stolu euharistije i vjerom prihvaća da je u komadiću kruha onaj isti Bog koji je stvorio cijeli svemir, može shvatiti i svrhu služenja, odricanja i malenosti. Euharistija nas uči da budemo ljudi, a biti čovjek ostvaruje se u dvija zapovijedi ljubavi: ljubavi prema Bogu i ljubavi prema čovjeku. Poziv k stolu euharistije otvoren je za sve.

Primjetili ste da su na slikama Posljednje večere svi s jedne strane stola. Kaže jedna šala da je to zato jer je Isus rekao učenicima da svi dođu na jednu stranu stola da se uslikaju, no, kada su pitali Leonarda da Vincija kad je naslikao svoju poznatu sliku Posljednje večere i zašto ih je sve stavio s jedne strane stola rekao je da je to napravio zato da s druge strane stola bude mjesta za sve one koji im se žele pridružiti.

Želimo li prihvatiti Isusov put služenja, put Kalvarije ali i uskrsnuća, primaknimo svoj stolac i pridružimo se onima za koje je Isus ljubio, koje je ljubio do kraja. 

Back to top