Lokacija:
Franjevačka 1
Koprivnica 48000
Tel:  048/642-160

FSR (OFS)

Kratko izvješće sa Skupštine FSR-a 10.1.2017.:

Hitova: 768
Zvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivna
 

Na skupštini je prisustvovao 18 braće i sestara, te duhovni asistent fra Marijan Opitz.

•    Skupština je počela uvodnom molitvom.
•    Dana je informacija o nastupu pjevačkog zbora FSR-a, koji je uspješno nastupio poslije Božića, na nastupu u gradu sa prigodnim  

     božićnim pjesmama.

•    Sugerirano je da se pozove bližnjega na ručak, da osjeti toplinu doma i otvoreno franjevačko srce.
•    Zahvaljeno je svima koji su dali financijski doprinos za potrebite u 2016.
•    Na početku svake godine se počinje skupljati godišnji doprinos za više razine FSR-a, a ta financijska sredstva se koriste za širenje Božje

riječi i franjevačke duhovnosti, onima u svijetu koje treba dotaknuti svjetlo Spasitelja.

•    Sestre Vesna Bunić i Margareta Gmajnić su održale predavanje na temu Uvod u molitve sv.Franje:

o    Spisi sv.Franje dijele se na Hvale i molitve, Pisma i Pravila i opomene. Zašto uopće Franjo piše?! Piše Pravila kako bi braća

imala pisanu normu za život u bratstvu, a ujedno neophodna za dobivanje potvrde reda od Crkve. Nadalje piše Pisma, jer mu se pisana riječ čini korisnim i često neophodnim instrumentom za naviještanje Riječi i za vezu sa braćom. Znamo za brižljivu suzdržanost kojom je Franjo uvijek čuvao 'tajne' svoga razmatranja: Blago sluzi koji tajne Gospodnje pohranjuje u svom srcu (Opom 28, 3), no on to mijenja pod utjecajem Isusovih riječi : Riječi koje si mi dao njima predadoh (Iv 17, 8). Franjo spoznaje da svaka molitva koja postaje riječ (pisana ili izgovorena) jest zapravo Dobro koje dolazi od Gospodina i koje treba podijeliti s braćom. Tako 'pisati' za Franju znači staviti u pokret spasiteljsku snagu Riječi. Raspoređujući kronološki Spise sv. Franje, otkriva se da je i prvi i zadnji njihov spis molitva. Prva je Molitva pred Raspetim (1206.), iz vremena kada je Franjo u potrazi za Božjim putom, a zadnja je Pjesma brata Sunca (1226.) kojoj je dodao zadnju strofu o 'sestri našoj tjelesnoj Smrti'. Franjo je postao molitva, tako sveca snažno  definira Toma Čelanski. Nije se samo činilo kao da svim svojim bićem moli, nego kao da se sav pretvorio u molitvu. Tako je njegova duša od gorljivosti kipjela i bila izoštrena, posvema se rastopila i već je boravila u najvišim krajevima kraljevstva nebeskoga (2 Čel 95). Kolike je noći probdio moleći u šumama preplavljen divnom slatkoćom, uzbuđenjem prepunim osjećaja, sa najsvečanijim oduševljenjem! Mnogo puta su ga braća našla kako je bio uzdignut iznad zemlje ili je bio okružen svjetlom ili je pak bio licem okrenut prema zemlji, raširenih ruku u obliku križa. Ni disanjem ni pokretima nije pokazivao da je živ (2 Čel 178). Molitve sv.Franje nam najviše od svih ostalih Spisa otkrivaju njegovu svetost, pobožnost i pokazuju njegovu duhovnost; način kako staje pred Boga, kako ga hvali, kako mu zahvaljuje, kako ga blagoslivlja. Njegov primjer, kao predanog molitelja neka nam bude nadahnuće i poticaj za rast u ljubavi prema milosrdnom Gospodinu.

•    Poslije izlaganja smo imali rad u grupama, vezano za temu predavanja.